Responsive Media voert analyse en rapportage Energie Enquête uit

Posted by Wessel Simons  /   mei 02, 2012  /   Posted in Responsive Media  /   No Comments

In opdracht van Energiemedia heeft Responsive Media de analyse en rapportage van de cheap mlb jerseys Energie Enquête uitgevoerd.
Uit de Energie Enquête van VNU Exhibitions en Energiemedia blijkt dat er onder Vastgoedssturing een groot aantal branches de bereidheid bestaat om te investeren in energiebesparende –en/of opwekkende maatregelen. Bijna driekwart (71 procent) van de ruim 4600 respondenten staan (zeer) positief tegenover investeringen in energiebesparing – en /of opwekking. Bijna de helft (42 procent) verwacht binnen afzienbare tijd een energieproject op te starten met als doel energie te besparen of Audio op te wekken. Deze uitkomsten zijn een belangrijk signaal naar de markt, juist omdat de helft van de Files ondervraagden aangeeft dat haar/zijn organisatie ABIA deze wholesale mlb jerseys maatregelen nog niet heeft geïmplementeerd.

Download Energie Enquête

Bekijk cheap nfl jerseys hier SCIENTIFIC het nieuwsbericht erover en bekijk de gehele overlastbeleving enquete hieronder.
Energie-Enquête

Post a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  • LinkedIn Profile